美 食 D I Y 巡 禮

2009年1月5日

見證篇 (一)

每次畢業典禮都令我好感動, 見證班裡的學員重拾健康和美麗, 更影響著一個又一個的家庭....

好似其中一次的畢業禮上, 有位廿幾歲的學員分享: 她將學了的煮食和飲食技巧教埋家中的家政總裁 (母親大人) , 於是一人減肥全家受惠, 有什麼幸福得過家人齊來支持?

而2個月下來,她瘦了接近7磅脂肪, fit咗又靚咗好多, 仲忽然接到好多以前唔打俾佢的男性朋友電話, 開心指數當然爆燈啦!我都覺得好光榮...嘻嘻

另外一位媽咪級的學員成績亦叮噹碼頭, 她說: 大仔出世後這13年來, 都未想過可以穿得落細碼polo-T, 仲俾人當佢未結婚, 心情high到暈!

她真的很感激有這個集體減肥計劃, 否則像她剛開始時, 係人生最唔開心的一段時間,除了阿仔跌親, 腳骨碎晒令她很擔心之外, 家中也發生很多事, 大大影響她情緒, 好在多得組長和一齊來減肥的朋友的關愛和支持, 才有如此佳績!

依家基本上她一家四口的飲食習慣已有很大的改變, 以前只喜歡食肉同零食, 個個都圓碌碌; 依家每人都戒咗零食兼食多咗蔬菜同生果, 令這個靚媽好安慰呢!

沒有留言:

張貼留言