美 食 D I Y 巡 禮

2009年7月1日

見證 (四)

2008年5月有件很難忘的事發生。我行行下超市,有人遞了杯熱飲俾我,同我講:『試下猴頭菇湯吖,對胎兒好呀...』

又有一次,經過健康院時,有人叫我加入奶粉會,佢話:『隻奶粉加了葉酸,對我呢D初懷孕0既孕婦好好....』



其實由細到大,我都係圓圓地,但真係圓到呢個地步咩?

當時真係真係好醜怪,好尷尬!!

之後我大家姐叫我去參加保證班改善健康同體型,

我唔制,因為試過減肥無啖好食,食番即刻又肥!

大家姐話:『呢個唔同㗎,有野食,我陪你一齊去啦。』

『陪我?咁好?那好吧!』

入咗班之後,發現唔只有野食,係“勁”多野食!

連我男朋友都問,你減肥呀?食咁多野嘅?

正正因為TRA呢個非一般、反傳統的飲食方法,

令我輕易地在9個禮拜減左14磅,其中有90%係脂肪!

完左班我不但無打回“圓型”,仲減多10磅,一共瘦了24磅,其中有90%係脂肪!! 腰臀分別少了3.5吋及4.3吋!身體年齡更年輕了11歲!Yeah!!!!!

(你睇我褲頭鬆成咁就知啦)


TRA咁好,我叫埋我老豆黎T呀,

他血壓同血糖都低晒,我地都勁鍾意TRA,

大家的感情仲比以前好咗好多添!

所以我好多謝我大家姐,仲要多謝班入面的班主任啦、組長啦、學員啦、總之為TRA出過力的人,同埋支持我的朋友們!!

最後, 我要送句金句俾大家: “跟住TRA,脂肪從此遠離你,健康自信返埋黎!!” 

沒有留言:

張貼留言