美 食 D I Y 巡 禮

2009年7月11日

見證 (六)

我以前個花名叫做“肥佬黃”,初時覺得冇問題,但係愈食愈肥膩,最後一發不可收拾.....仲得了個高血壓!


2008年3月有一日,我見到郭富城張海報,他同我同年同月生.....

點解佢fit咁多?有冇搞錯?就係咁,就激發起我要減肥的念頭!
參加保證班短短3個月,我成功減去4.9公斤,而且全部是脂肪!身體年齡更後生了8歲!最開心係血壓由140/95 回落至110/85!!

考下你:估唔估到下面邊個係我?
係咪好難估呢?我知....我依家同郭富城簡直十足十孖生,一樣靚仔到爆.....
好啦....好啦....低調啲.....低調啲.....你地唔好再讚我啦!
唔怕話你知!我老婆話依家我仲型過Aron!佢真係誠實啦.....嘻嘻!
真的要多謝TRA及保證班的班主任及小組長,令我不用狂做運動都能搵番失散咗20年的六舊腹肌 - 內外都年青的感覺真是超爽!(彎腰致敬)

2 則留言:

  1. Hi Jessica,
    I really appreciate the persistency, the hard work, the time and effort you spent on this blog. The information is very helpful and I think can arouse people's awareness on the importance of managing one's weight properly.
    Dennis

    回覆刪除
  2. Thank you! Let's continue to be a force for good to help more people live better & feel better!!

    回覆刪除