美 食 D I Y 巡 禮

2010年2月16日

黑朱古力的迷思

教主勁愛dark chocolate,但也只能含蓄地表達愛意(不放肆)。很多怕肥或減肥一族對dark chocolate都會比較放鬆,皆因存在一個誤區,認為牛奶朱古力才會肥.....

好!先來考考大家,下面三排朱古力(左起:高純度99%朱古力、85%中純度朱古力、普通苦度70%朱古力),邊排肥D熱量高D呢?......



要知道黑朱古力的熱量,你一定要知佢點做出來..... 吃了這麼多年,你都應該心裡有數啦......

朱古力的主要成份,是可可油,當然還有糖。比例多少,就要視乎品牌,各個品牌會有少許出入,而黑朱古力,就係減糖走奶的朱古力。但相對可可油又多了,減完又加,仲要多了油,所以同有牛奶且同多些糖的牛奶朱古力是差不多咁高熱量!

成日聽人講,朱古力有可可多酚,抗氧化又對心臟好,對!是有可可多酚,抗氧化又的確對血管健康,但仲有十萬九千種食物有抗氧化營養素又比朱古力健康呢!朱古力的脂肪有58%是飽和脂肪,脂肪佔熱量約 64%,又肥又甜仲叫健康?有可可多酚就是對心臟好的說法,是朱古力生產商的廣告銷售策略,更是大家想放朱古力入口的藉口吧了 ; )

請看以下數字(每100克計):

85% 黑朱古力
598kcal (脂肪42.6克 + 糖份24克)

70% 黑朱古力
579kcal (脂肪38.3克 + 糖份36.7克)

牛奶朱古力
535kcal (脂肪29.6克 + 糖份51.9克)

沒有留言:

張貼留言