美 食 D I Y 巡 禮

2009年2月6日

纖體美容iPod

有很多人想減肥, 但又怕瘦了皮膚會鬆弛, 臉容會憔悴.....

但在我那裡畢業的, 都沒有這個煩惱, 皆因有秘密武器...





其中之一就係呢部風魔全球的纖體美容iPod....







性感偶像Brad Pitt和Nicole Kidman都是它的忠實fans...


以往要減包包面啦....去拜拜肉啦....收肚腩啦.....去水腫啦.....豐胸啦.....頭髮重整啦......你有錢都仲要有大把時間去花費先得, 否則只能吊鹽水般, 很不爽!



纖體iPod的出現實在打救了不少瘦身男女!! 皆因這部高科技產物機身只有一部手提電話咁大, 安全性高, 多才多藝兼操作非常簡單, 係隨身的纖體美容師。



2星期每日5分鐘纖體iPod, 比做30組20分鐘肌肉鍛鍊更見效






這位65歲的太太有30多年的靜脈曲張, 用了1個月纖體iPod每日10分鐘改善循環, 減輕困擾多年的痛症。香港10%人有這毛病, 你們有救了!





俾多多錢都好難改善的生仔肚, 經自己的巧手, 每天5分鐘, 3星期靚晒




<20+年啤酒肚> 右邊肚用纖體iPod通淋巴15分鐘, 賣相差很遠






最惱人的大象腿.....少問題啦....15分鐘通完淋巴, 線條美得多!











有魔鬼身材都要有天使面孔, 先能為自己全面增值, 面部護理點少得? 看,少了虎紋,右邊面立即年輕10年!






脫髮影響儀容, 身材幾好都無用。纖體美容iPod一樣幫到你


以後安坐家中, 就能用平民化的價錢換取皇帝級的享受。

如果用來孝敬老人家同至愛, 幫他們按摩肩膊消消疲勞, 或做做腳底按摩亦得, 既可增進感情, 又能消耗熱量....

超讚!

沒有留言:

張貼留言