美 食 D I Y 巡 禮

2009年3月7日

垃圾睡眠特別易肥

成日聽人講垃圾食物,原來訓覺都有「垃圾睡眠」。

依家經濟唔好,很多時打工仔為份工要犧牲訓覺時間,公司OT完,仲要攞埋文件返屋企做,工作到最後一刻先跳上床,帶埋一大堆工作壓力去搵周公,點可能會有覺好訓?在床上輾轉反側,不斷扎醒,就算一晚訓足八個鐘,起身時都會好似未訓過,完全無精神做事,呢種就係質素極差的垃圾睡眠。

成日唔夠訓,其實對健康好大影響,年輕人唔好以為訓少兩粒鐘好閒,隨時未老先衰。近年好多研究都發現習慣垃圾睡眠的人特別容易肥,就算無增加食量,體重都會節節上升,肚腩越來越大,皆因長期透支,好易會影響到賀爾蒙分泌失調,新陳代謝減慢等等,令身體脂肪有機可成。

除體重激增之外,垃圾睡眠仲可以造成好多後遺症,好似記憶力衰退、反應遲鈍、分析力下降,嚴重影響工作表現。做事慢,自然要用多啲時間,結果又再訓少啲,簡直係惡性循環。唔夠訓更會影響儀容,除了大家都好熟悉的黑眼圈外,更會導致習慣性脫髮,梳頭時甩多很多頭髮,就係訓得差的警號。

工作壓力人人有,識得點樣減壓至緊要。不妨訓覺前一、兩個鐘唔好再睇文件或用電腦,畀個腦冷靜下,聽下柔和音樂,最緊要係定時定候訓覺。工作真係太多的話,提早一、兩個鐘起身做,總好過成日捱更抵夜,食咩都補唔番啦!

沒有留言:

張貼留言